tirsdag 10. mars 2009

Chao til Buganvillas :-\


Da har vi hatt en heeerlig, ubeskrivelig måned her på Buganvillas.

Imorgen nøyaktig kl9 (altså kl havl 10..) reiser vi med nattbuss til Cochabamba for å sjekke ut det litt mer primitive livet, etterhvert.

Videre skal vi til Acasio, La Paz, Peru og Chile.

Er egentlig ikke klar for å reise herifra i det hele tatt, ikke på noe vis. Har ikke pakka ett klesplagg, og har ikke lyst å reise fra den deilige senga her (ja, for den er DEILIG!!!) eller fra bassengene, snack-baren, spa'et, frisøren....

Snakker om frisør, jeg var og tok pedikyr og manikyr for knappe timen siden, bare 60bol = mas o menos 60 nok. BILLIG!

Resten av kvelden skal jeg bare chille, kanskje spise brownies og så stikke ut og nyte den siste kvelden her i stillheten på buganvillas helt for meg selv, med musikk og en god bok.

Håper at resten av turen blir like fin som denne delen har vært, selv om standaren sannsynligvis endrer seg betraktelig.. :-)



Chao,

Irene

5 kommentarer:

  1. Det kjempe fine kjoler :D Har du designa den sjøl Silje? Skikkelig fine va an! Og den fargen e me veldig gla i vett du :) hehe.. E du fornøyd? Og ko møje kosta det?
    Skikkelig fine farger dåkk har valgt. Solveig sin ligna litt på Marita sin kjole. På fargen.. Stilig altså =)

    SvarSlett
  2. P.s. Du har fått melding på facebook =)

    SvarSlett
  3. P.s. Du har fått melding på facebook =)

    SvarSlett
  4. :)

    heia:)Nei det va ikkje den skreddersydde..for min va ikkje ferdig te den kvelden! hehe typisk, mañana mañana;) saa eg maatte te byen aa kjope meg en kjole til anledningen,og daa fant eg den paa bilde:) den skreddersydde e isblaa og fotside:)

    SvarSlett